Protocol Corona voor u als klant

Beste klant,

Het zal u niet ontgaan zijn dat het Corona snel om zich heen grijpt, nu ook in Nederland. Wij als bedrijf willen uiteraard zo hard mogelijk ons best doen om verspreiding van het virus te voorkomen.
 
Daarom hebben wij een aantal dingen binnen ons bedrijf tijdelijk veranderd. We houden ons aan alle voorschriften van het RIVM en doen daarnaast ons uiterste best om verdere uitbraak te voorkomen.

Wat houdt dit voor u in?
  • We schudden geen handen
  • We houden minimaal 1 meter afstand van onze klanten
  • We nemen de honden niet in ons vrij kleine gangetje aan zoals anders, maar gebruiken hiervoor één van onze kamers of de buiten speelweide. Ons personeel vertelt u waar het gaat gebeuren.
  • We nemen geen spullen direct van u aan, maar laten alles neerleggen om het later zelf te kunnen pakken. Dit geldt ook voor contant geld.
  • We vragen u te pinnen ipv met contant geld te betalen.
  • We vragen u zelf de hond af te lijnen (in de kamer of in de speelweide) waarna wij de hond met één van onze riemen weer aan kunnen lijnen.
  • We willen u vragen, als er reeds een klant geholpen wordt, om buiten ons hotel te wachten tot één van ons bij u komt. Loopt u dus niet het hotel in zoals anders aub. Bij slecht weer kunt u langs het hotel lopen om 2 meter voorbij de entreedeur overdekt te kunnen wachten.
Wat doen wij verder om verspreiding te voorkomen?
  • We maken 2 keer per dag alle deurknoppen schoon met desinfecterende middelen
  • We maken de contactoppervlakken meerdere malen per dag schoon met desinfecterende middelen
  • We hoesten en niezen evt in onze elleboog
  • We wassen onze handen na contact met klanten, na toiletbezoek, na contact met geld, na en voor het nuttigen van voedsel, na niezen/hoesten, na werken met vers vlees voor de honden
  • We luchten regelmatig de ruimtes
Protocol Corona voor u als klant
15 - 03 - 2020
Instagram
Maak gemakkelijk een reservering met ons online reserveringssysteem