Nieuw annuleringsbeleid

Ons beleid voor nieuwe reserveringen, gemaakt vanaf 28 augustus, na dit nieuwsbericht, vindt u op https://www.hondenhotelspijkerboor.nl/over-ons/annuleringsvoorwaarden

Ons beleid voor annuleren van bestaande reserveringen ivm Covid-19 hebben we opgesplitst in twee groepen:

1. Boekingen gemaakt vóór 1 maart 2020, niemand wist nog van Covid-19 af
2. Boekingen gemaakt tussen 1 maart 2020 en 31 augustus 2020, Covid-19 was al in volle gang 

Voor het annuleren van boekingen onder punt 1 gelden de volgende regels: 

Annuleren tot 1 week van tevoren: U bent de aanbetaling kwijt, met een maximum van €50,- per hond. Heeft u meer betaald? Dan storten wij dat, indien gewenst, aan u terug. 
Annuleren binnen een week van tevoren: U bent 50% van het totaalbedrag kwijt.

Deze regels gelden alléén voor annuleringen ivm Covid-19! Anders gelden onze oude annuleringsregels, geldend toen u de boeking maakte:
Meer dan 4 weken van tevoren: 30% kwijt
4-2 weken van tevoren: 50% kwijt
Minder dan 2 weken van tevoren: 100% kwijt
Wij kunnen om reisbescheiden vragen bij twijfel over de reden van annuleren.

Voor het annuleren van boekingen onder punt 2 gelden de volgende regels:

Meer dan 2 weken van tevoren: 30% kwijt
2-1 week van tevoren: 50% kwijt
Minder dan 1 week van tevoren: 100% kwijt
(versoepelde variant van de regels die golden op het moment dat u boekte)

OF (ook geldig voor boekingen onder punt 1)

U kiest alsnog naderhand voor onze Annulerings-plus-optie*. Dit kan alleen voor boekingen met een aankomst vanaf 14 september 2020 en moet per e-mail aan ons doorgegeven worden vóór 6 september 2020, op info@hondenhotelspijkerboor.nl .
Deze optie kan alleen voor álle honden binnen een boeking worden gekozen en kost €2,25/dag per hond.

Heeft u nog vragen of wilt u een vakantie annuleren? Stuurt u dan alstublieft een e-mail aan ons. We doen ons best deze binnen 3 werkdagen te beantwoorden. We willen wel vast aangeven dat we geen uitzonderingen maken op onze regels omdat we al een zeer coulant beleid hebben opgesteld. 

Alle klanten hebben een e-mail ontvangen met een duidelijke uitleg en toelichting op ons nieuwe beleid. Niet ontvangen? Check uw spam even en als hij daar niet in staat, stuur ons een e-mail als u hem alsnog wilt ontvangen.

Met vriendelijke groet en hopende op betere tijden,
Bas en Yasmin 

* Uiteraard geldt deze optie niet als u reeds een boeking bij ons heeft geannuleerd

Nieuw annuleringsbeleid
28 - 08 - 2020
Maak gemakkelijk een reservering met ons online reserveringssysteem